torsdag 14 mars 2013

Såg jag rätt?

Gjorde jag det har jag minskat hela 6 cm runt midjan på 14 dagar, det är helt enormt i så fall. Men jag undrar i varje fall om jag inte såg lite fel! Ögonen kan ju spela en lite spratt på mornarna och siffrorna på måttbandet är väl inte de största. 

Igår hade jag verkligen en off-dag, var helt däckad när jag kom hem, klåda i ögonen, nysningar och ont i huvudet. Det fick bli en hel del antiförkylningsmedel för att chocka kroppen. Jag kan ju bara INTE bli sjuk nu när vi ska ha release igen. Det räckte med att jag var det förra gången :|
Hoppade över allt vad träning heter och bara vilade för att återhämta mig så snabbt som möjligt och "ta i trä" det verkade fungera. I dag har jag bara lite ont i huvudet och känner inte av förkylning just något alls men jag fortsätter chocka kroppen i varje fall så att det inte bryter ut något skit till helgen.

Var nog tur i oturen att jag blev tvungen att vila för i dag verkar i stället bli en tuff träningsdag; Först genrep i BS91, vila en halvtimme och BC, Core Boll med ev. Puls för att till sist avsluta med styrkan för FF dag 14 (om jag orkar då förstås). Kanske ligger som en urvriden disktrasa efteråt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar