lördag 16 mars 2013

BodyStep #91 is in da house!!!


Vi körde release av #91 idag, nervös som tusan tog jag plats på hallen strax före nio för att invänta anstormningen av alla deltagare som skulle komma och dela vår träningsglädje. Blev lite besviken faktiskt när det bara kom 5 st... men vi körde på för fullt och hade roligt ändå och vansinnigt snygga är vi ju också :)

Yeah, vilket program! Jag har sagt det förut och jag säger det igen, jag bara ÄLSKAR bodystep.  Det ÄR så underbart härligt, och man kan göra det till vad man vill! Beror helt på vilken form man är i är man inte så bra tränad håller man de lägre nivåerna, annars ser man till att ha spänst i alla hopp och skjuter från ordentligt. Så nog ska man kunna se till att få upp pulsen i det här minsann. 


BS #91 är uppdelat på två program; 70/30 och Athletic.

BODYSTEP™ 70/30
Den vanliga klassen som så många steppare älskar. ”Kick-butt” träning med roliga inslag av party genom hela träningen. Perfekt för dem som älskar att svänga lite, och ha roligt när de tränar
Lördagar kl. 10-11

BODYSTEPAthletic
Mindre krusiduller, mer spänning av stark funktionell step-träning. Perfekt för dem som vill ha en mer intensiv träning med mindre komplexitet men med samma BODYSTEP- kraft och athleticism genom hela passet.
Detta är ingen dansklass - var beredd på att arbeta hårdare och svettas mer!
Tisdagar kl. 19-20

På eftermiddagen var det dags att dra på sig den tuffa bodycombat-looken och iväg för ett genrep med combat-brudarna. Snabba vändningar här, partypingla på f.m. och tuff kämpe på e.m. Till sist hade jag bara styrkan på fitnessfighten kvar, har ju slarvat lite med det på senaste tiden eftersom det har varit mycket annan träning. Men idag fick jag till det igen och det kändes riktigt, riktigt bra. 

Vilken tur att det vankades kött och ris till middag sen det behövdes verkligen efter den här tuffa dagen. Nu blir det till att slänga sig i soffan och stirra på sambon som slänger i sig innehållet i godisskålen. Sugen, jag??? Nej faktiskt inte går över förväntan det här och nu är det bara 15 dagar kvar, jiha!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar