måndag 4 mars 2013

FF dag 4 - I dag vände det

Var bara tvungen att prova vågen i morse igen och se nu har det vänt; Ner i vikt, ner i fettprocent upp i muskelstyrka. Nu jäklars är jag på rätt väg igen. Känns redan på kläderna att det har hänt något det är en underbar känsla. Nu är det bara att hålla i 27 dagar till på första månaden.

Tänk att styrka som inte känns speciell jobbig kan göra sånt resultat på kroppen. Ja, jag mår så bra av det här! Det fungerar också att käka ägg igen, super för det är så himla gott!

BodyStep 91
Fick äntligen mitt BodyStep 91 kit, som jag har längtat men nu är det dags att börja träna inför releasen vi har om ca 1,5 vecka. Ojojoj blir mycket träning nu; Träning inför releaserna i BodyCombat och BodyStep, mina vanliga pass och FF. Ja, det är bara att bita ihop och köra hårt. Det är nog bäst att lägga sig i tid så att jag är pigg och orkar :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar