torsdag 7 mars 2013

Lite lätt rörigt


Dags att börja lära in två nya program, bodycombat #55 och bodystep #91, samtidigt som jag fortfarande ska ha pass i de befintliga programmen, bc54 och bs90, i minnet. Känns som om att det kan bli lätt rörigt!
Alla 4 programkiten är med i bilen då jag försöker lära ny koreografi på väg till och från jobbet samtidigt som att lyssna igenom gamla för hålla det kvar i minnet också, men det går på något vis brukar alltid göra det :)








FF
Nu är det 3 dagar kvar till mätning och vägning och det känns som om att det kan bli en ganska trevlig upplevelse. 
I dag har jag börjat laborera lite med kosten då jag inte har tillräcklig energi för att köra mina pass på kvällarna (är helt enkelt totalt orkeslös just nu). Måste försöka tidigarelägga allt för att hinna med att få i mig middag innan 19-passen eller ytterligare mellis innan för att direkt efter kunna klämma i mig middagen. 
Känns bra att inte ha något extra-pass idag utan enbart fokusera på FF-träningen för en gångs skull, men om orken återvänder innan kvällen lägger jag nog in det planerade löppasset i varje fall :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar