söndag 10 mars 2013

Det går verkligen framåt

Humöret på topp och orkar mycket, mycket mer än tidigare.
T.o.m. axeln höll för hela Bodycombat passet idag och det var inte igår.

FF dag 10:
Mätning och vägning stod på schemat idag och det visade resultat, jeansen sitter bra igen känns inte som om att magen ska ramla över linningen längre jippie!
Men det är dags att införskaffa lite nya vikter, 3 kg börjar bli i lättaste laget vid vissa övningar nu, så jag ska ta och åka förbi sportringen i morgon och se om dom har något som passar mig. 

Har börjat träna in nya bodystep programmet och det kommer verkligen att falla mig i smaken. Denna gång är det mer uppdelat på två delar ett mer flava-program och ett atlet-program, bägge två superroliga. Det kommer att krävas en del för att hålla rätt på bägge programmen men det kommer nog också att funka.
Skönt också att det inte är lika mycket hopp i det nya, har tyckt att det varit för mycket av den varan i nuvarande program, har slitit hårt på mina lår kan jag erkänna. 

Hade en genomkörare på nya bodycombat-programmet idag också och samma sak här, bra musik och superroligt program. 

Med ett leende på läpparna drar jag mig till kojs och drömmer om bs-koreografi finns lite att bita i där men det kommer att funka på lördag, I promise!

Nattis!

2 kommentarer: