lördag 2 mars 2013

FF dag 2

BodyStep fick starta lördagen som vanligt, Ciccis filmardag dessutom och det gick superbra för henne så nu är det bara att skicka in och få en licens, härligt!
Eftersom jag inte skulle instruera något idag testade jag att äta en rejäl frukost bestående av flingor och äggvita ca 2,5 timmar innan passet. Mitt i passet fick jag ont i magen och var tvungen att springa på toa så frukosten innan passen på lördagar får fortsätta vara av keso och frukt.

Kondition i FFs träning fick utgå då jag redan hade kört en timmes kondition i och med Bodystep och lade bara på styrkan efter att jag klämt i mig lite mellis. Eftersom jag bara har hantlar på 3 kg hemma fick det bli dom och det var lite i mesta laget vid triceps-press men vad tusan det är ju bara att ta i lite mer då.

Eftermiddagen vigdes åt två stycken som fyllde 18 resp. 20 år och då kom en utmaning som heter duga, alltså att låta bli tårta och resten av fikabrödet som bullades upp och det var svårt men satan i gatan jag fixade det. Tog inte en enda liten bit, kändes riktigt skönt efteråt så en liten klapp på axeln fick det bli då.

Väl hemma igen blev det att se när mitt favoritlag i hockey, Brynäs, tog hem segern mot AIK och därmed säkra slutspelsplatsen.
Härligt Brynäs!


Nu är det snart dags för middag och på kvällens meny står köttfärs och bulgur och självklart lite tomater och sallad till det. Mums!

Önskar er alla med detta en toppenkväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar