tisdag 10 juli 2012

Virrpanna


Idag kom jag på att jag skulle anmäla mig till lidingöloppet 2012. Kollade datum och vilken tid och såg att det skulle bli perfekt att lägga in som ett delmål i mitt träningsprogram för NY marathon. Hade precis skickat iväg och betalat allt, så kom jag på "jäklars det är då vi ska åka bort för att Mats fyller år"!?!? Alltså hur förbannat virrig kan man vara egentligen. Undrar om jag kan avanmäla mig igen direkt.... eller törs jag fråga om han vill spendera sin 50-års dag i Stockholm!!!

1 kommentar:

  1. Ha ha, vilken underbar present. Han får avnjuta det vackra Lidingö, trängas med nervösa hetsiga löpare, avnjuta en trevlig stund för sig själv och tänka "Var det idag jag fyllde år?".

    Sedan krama sin svettiga fru och fundera varför han inte själv var med och sprang i den härliga stämmningen :-)

    SvaraRadera