onsdag 25 juli 2012

Återhämtningsvecka

Denna vecka är det dags för återhämtning i löparprogrammet, med "bara" 27 km på 3 pass innan det är dags att rampa upp igen. Det är super för mina ben är så slitna efter hårda löparveckor samt 2 timmar bodystep + 1 timme bodycombat i veckan. 
Min plan var att köra kortdistansen i dag och intervall på fredag, men det känns inte hundra bra i benen så vi får se om kortpasset får flytta tills i morgon för att hinna återhämta benen. 


För att vara sommar så hade jag galet många deltagare på bodystep i går, hela 16 st. Hur kul som helst synd bara att jag var sliten efter långpasset i Måndags, måste börja få in dom på söndagarna istället för att hinna återhämta mig till tisdagarna och kunna köra järnet på passet. Planering, planering och åter planering. Det är inte lätt att få till allt som man vill göra, vill ju köra hoj också men det tror jag banne mig att det kan bli i kväll då jag inte har något inplanerat :)


Men först arbeta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar