söndag 15 juli 2012

Ombytt och färdig och bara väntar...

Hade kollat in väderprognosen idag och det skulle var regn hela dagen tills kl. 18 då det skulle spricka upp och bli uppehåll och ev. några solglimtar. Då bestämde jag mig för att leja bort mitt BC-pass i kväll och istället ta långturen i löpning som jag har inplanerat idag. Men nu sitter jag här ombytt och färdig och regnet öser ner och tillika åskar det. Inge roligt att ta sig ut i det, jag får avvakta tills i morgon istället och hoppas på att det blir bättre då. Jag tar väl på mig löparkläderna från morgonen, ja dom är rena, och tar mig ut när jag ser att det kommer att vara uppehåll ett tag. Problemet är att vid jobbet hittar jag inte de bra slingorna, det enda jag hittar är en 5 km som är så innibomben jobbig så jag vet inte om jag orkar den 3 varv eller har psyke till det för den delen heller. I annat fall får jag köra långpasset i morgon efter jag kommit hem från jobbet men då hade jag ju tänkt mig en liten annan trevlig tur. Nämligen till hojs :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar