fredag 4 februari 2011

Ändrade planer

Ibland blir det bara ändrade planer och man måste prioritera något annat före träningen. Så blev det i dag tur jag hann simma en km i varje fall. Uppe med tuppen med andra ord kvart i sex för att åka ner till frukostsimningen på hallen. Attans jobbigt att komma upp men ack så härligt då man är färdigsimmad och sitter vid frukostbordet. 


Det som var tänkt i dag var skidåkning minst 3 mil, men dom planerna får sparat tills i morgon för kl. 9 ringde telefonen och en tänkt arbetsgivare ville träffa mig. På med mascaran och med mitt bästa leende drog jag iväg till Gävle för att höra vad dom hade att säga. Och det var inte lite det, 10.30 var jag där och 14.30 var jag färdig och jaaaaaaaaaaaaa det blir ett jobb, med start senast den 1:a Maj. Vad betyder då det? Jo om det kommer in uppdrag blir det före annars är det den 1:a Maj som gäller och innan dess ska jag gå en liten kurs på 2 veckor. Förhandlare som man :o är fick jag även upp lönen lite så det kändes riktigt bra. 
Känns riktigt, riktigt bra att äntligen ha bestämt sig, har även ett erbjudande från ett annat företag, men dom går miste om den här bruden för tillfället.


Så istället för skidåkning i dag blev det ett jobb och det är ju inte fy skam det :)


Trevlig Helg!

4 kommentarer:

  1. Hääärligt bruden, du ser alla sliter och drar i dig...
    Kramis

    SvaraRadera
  2. Roligt att höra! Stort Grattis!!!!
    anna

    SvaraRadera
  3. Grattis! Alla vill ha dig! Fira nu!

    SvaraRadera