tisdag 27 november 2012

Frisk som en nötkärna

Igår var det äntligen dags för läkarbesöket och fick diagnosen, inga fel på mig... men alltså jag måste ju bara vara värsta kverulanten och simulanten jag. 

Listar några av mina inbillningssymptom och läkarens diagnos:
Hugger i ryggen när jag andas och värst när jag ligger ner, kan inte sova på höger sida
Orsak: Muskelfäste i kläm

Förkyld och hängig hela hösten
Orsak: Nya förkylningar som tagit om efter varandra

Nästäppa senaste två veckorna
Orsak: Biverkning av Nezeril

Andningsproblem
Blir fort andfådd och kan inte dra djupa andetag, samma symptom både med och utan ventolin (och näää det är inte p.g.a. otränad vilket man gärna skulle kunna tro men jag hade detta redan i somras då jag sprang flera mil i veckan och körde BC och BS två gånger i veckan)
Orsak: Astma och nästäppa, vilket gör att man inte kan andas ordentligt (de senaste två veckorna ja, men innan det då???).



Alltså jag är frisk! Men f
ick i varje fall remiss till lungröntgen och får svaret därifrån om ca en vecka men enligt läkaren så är det ju i varje fall inga fel på mina lungor och därmed inga problem med att träna.

Så nu är det dags att:
SLUTA SJÅPA MIG OCH BÖRJA TRÄNA IGEN!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar