lördag 1 januari 2011

Välkommen 2011!

Det nya året började på samma sätt som det gamla slutade, alltså med en mängd träning. Började med core för att hjälpa en ny instruktör på traven så hon kommer igång till våren med ett eget pass. 
Väl hemma igen efter 2 timmar var det så fint väder så jag beslöt mig för att ta en promenad till farsgubben för att umgås lite och spela lite triominos - det är ett roligt spel och bra hjärngympa. 
Effektiviserade promenaden genom att plocka med mp3-spelaren och lära in 3 låtar på nyaste combat-passet, lovade i ett svagt ögonblick att jag ska hjälpa till i morgon på det. Helt ärligt så ska det bli hur kul som helst känner nu att jag är verkligen taggad för att ta tag i det igen. 
Hemma igen var det dags att se hur inlärningen hade gått och det funkade ganska bra. BC46: låt 8,9 & 10 check!
Har också hunnit med att fixa lite smått och gott för Aerosteps räkning.


Jag brukar inte ha nyårslöfte men har lyxat till det i år och mitt nyårslöfte är: 
Att ta vara på tiden och inte vara så stressad jämt. Ta det lugnt, vara fokuserad & koncentrerad på det jag gör. Inte göra allt i sista sekunden och absolut inte ta på mig för mycket! Med andra ord: Våga säga nej och tänka mer på mig själv!


God fortsättning på det nya träningsåret!
Vilket kommer att bli det bästa ever!

1 kommentar:

  1. Det var ett smart och genomtänkt löfte. Något vi alla borde göra. Kram

    SvaraRadera