fredag 31 december 2010

Gott slut och Gott Nytt

2010 års sista dag!
En hel del träning hann jag med; först ut var skidåkning i Golf-spåret. Härligt väder att vara ute i men spåret var förstört av både dom som har ramlat och sen klivit upp utan skidor mitt i spåret och av icke-skidåkare som har varit ut och gått i spåret. Hur tänker man när man går i skidspåret? Men trots det blev det härliga 6 km, hade tänkt ta det dubbla men lungorna satte tyvärr stopp för det eftersom jag lämnat rånarluvan hemma och drog in för mycket kall luft, trodde lungorna skulle sprängas efter 5 km. Drog mig istället i väg hemåt och tränade lite combat, första gången sedan kvartalsutbildningen den 5 december. Avslutade sedan träningen med några core-övningar: sidoböjningar (dom går inte av för hackor dom inte), plankan (svetten bara sprutade) och till sist 5 minuter crunch på boll, trodde magen skulle gå av innan det var färdigt. Men så himla härligt efteråt. 


Har också hunnit vara förbi minneslunden och tänt ett ljus - mamma jag saknar dig!


I år finns inga planer för kvällen, jag trodde ju att jag skulle vara på spa-resa med Sanna men det blev tyvärr inget eftersom det inte fanns några hotell lediga, men så är det när man inte är ute och bokar i god tid. Istället blir det en myskväll med gubben, tacos rött vin och sen lite skumpa vid tolvslaget. Mellan maten och skumpan haffar vi väl ett varsitt hörn i soffan och kolla på lite ishockey. 


Men först ska håret färgas, brunviolett blev det denna gång - Våga vägra grått!
Gott Nytt År! (Thailändska) 
Gott Nytt År! (Engelska)                  



GOTT NYTT ÅR!

1 kommentar:

  1. Gott nytt år på dig tjejen, 2011 kommer vi att vara BÄST på all träning. Punkt.

    SvaraRadera