fredag 17 december 2010

Har kärringen flyttat in för gott eller???

Idag tyckte jag att kände mig ganska bra så jag skulle bara prova lite step, gick 20 minuter sen var det färdigt. Kändes direkt i bakdelen av över-kroppen. Provade då med lite core (eftersom det inte är konditionsträning) men det funkade ju inte heller. Helt slut innan jag var färdig med plankan och det var första övningen.... blir tamejtusan tvungen att ställa in core-passet i morgon. Så himla trist men ja, ja får väl bara se till att ta det lugnt och kanske bara små korta lugna promenader (Och hur kul är det????). 
Jag blir så himla trött, hur länge ska det hålla på...



Tjingenling
Gnällkärringen, det är jag det!!!

1 kommentar:

  1. Du är ingen gnällkärring. Nu är det du som ser till att bli frisk! Jag gick ju halva våren och var krasslig så jävla skittråkigt, lyssna in kroppen, svårt och tråkigt, men tyvärr det enda rätta!!! Kram till dig

    SvaraRadera