söndag 5 december 2010

Kvartalsutbildning med en träningsvärk som heter duga som följd därav

Igår var jag iväg med 6 andra tjejer på kvartalsutbildning. 
Glada i hågen satte vi oss i bilen för att ladda upp med nya musiken på väg in till Falun. Men att bara lyssna på musiken var inte rätt sätt att ladda för som många gånger tidigare så enbart att lyssna ger ingen kick. Men väl på plats och med träningen till musiken så ordnar det sig och blir så mycket bättre.
Vi började med ett 30 minuters styrkepass och vilket styrkepass sen. Känns rejält i vader, utsida lår, rumpan, mage och rygg. Hade ju även kört ett stenhårt core-pass på förmiddagen och det hjälper också till. Den instruktören hon kör ju stenhårt... :o


Sen var det äntligen dags för programmet BodyCombat 46, jiha!
Efter 3 låtar var jag färdig att kliva av men det var bara att bita ihop och köra vidare och jag klarade att köra hela programmet. Hade ju intalat mig att känns det i luftrören så kliver jag av, men det var inte förrän sista låten som det började kännas lite. Så kanske, kanske håller jag på och blir frisk nu (peppar, peppar, ta i trä). 
Alltid lika roligt att få ett nytt program och visst det var skoj men inte det allra roligaste som har varit. Men med facit i hand så var det väldigt tufft för rumpan för jag kommer nästan inte ner på stolen i dag. 


I dag blir det pluggning(programmering) som gäller och hoppas att kanske få lite tid över att ta en kort sväng på skidorna

2 kommentarer:

  1. Ingen Sparrow? Roligt med nytt program!
    Härligt med styrkepass...Du som hade kört ett nätt litet core-pass på fm!

    SvaraRadera
  2. Mina vader är inte att leka med i dag.... Jag vill också åka skidor!!!!

    SvaraRadera