måndag 13 december 2010

Skidpremiär

Efter över en veckas träningsfrihet har jag äntligen kommit iväg igen och dessutom blev det premiär med skidorna.
En kort kort vända blev det, men bättre än inget. Armarna och axlarna tog slut direkt och balansen var bara under all kritik. Gjorde en vurpa till på köpet, hihi fast Matte gjorde 2!!!
Visst är det skönt när man kan vara lite skadeglad hehe.



Var så skönt att vara igång med träning igen så jag passade på att köra en halvtimmes BodyStep och en halvtimmes core. Men man kan ju fundera varför magmusklerna springer och gömmer sig bara för att man inte tränat på en vecka. Men det är väl dags att lura fram dom igen då :)


Har blivit lite ändrade planer för julen och det känns riktigt, riktigt skönt. Sista minuten till Sälen, hur låter inte det? Sista minuten är ju sånt som man tar när man ska åka till värmen, men sista minuten pris var det i varje fall så stugan blev inte så hiskeligt dyr som man hade kunnat vänta sig. Vad härligt det ska bli att slippa all julstök och bara vara. Många skidturer ska det bli fast dom säger att det är mindre snö där än här. Fast bara det går att åka skidor så är jag nöjd med livet. 


Men innan färden går iväg dit ska det tentas igen, jag tycker att det är alldeles för många tentor och inlämningsuppgifter just nu. Men snart är det snart slut och jag har ett jobb (hoppas jag).



Semmmmmla!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar