tisdag 7 december 2010

Helt slut och fortfarande träningsvärk....

Vilken enorm effektiv träning det måste ha varit i lördags för jag har då fortfarande träningsvärk i rumpa, ben och vader. Även lite i magen, kärlekshandtagen. Jag måste bara lägga till några av dom övningarna i core-programmet :)


Snart är det dags för nästa anställningsintervju närmare bestämt på torsdag. Hoppas, hoppas att det går vägen. Kan verkligen tänka mig att komma ut i hetluften igen. Inte för att jag har lite att göra det är precis tvärtom. Jag tar nog alltid på mig för mycket. Fast nu är det skolan som kräver en hel del. Tenta om en vecka och en mängd inlämningsuppgifter innan.... pust...


Med andra ord så går dagarna åt till studier nu och det är inte 8 tim/dag som gäller snarare 12 tim/dag, därav den lilla mängden träning. Hur mycket orkar man innan man säckar ihop, det visar sig. Men det är väl bara att bita ihop sista tiden....


Tjillevippen igen!



1 kommentar:

  1. Tur att det inte är plugg för hela slanten så länge till, håll ut, håll ut!

    SvaraRadera