fredag 29 oktober 2010

BodyCombat & Zumba

I dag blev det att testa combat-formen inför söndagens tuffa pass. Det gick riktigt, riktigt bra. Mycket bättre än i onsdags, känner lite i luftrören mot slutet men det kan ju lika gärna vara konditionen som helt lyser med sin frånvaro, men efter några löpturer är den nog på väg tillbaka igen.


Efter combaten beslöt jag mig för att vara kvar och prova Zumba, ooh vad det var kul. Men man är ju lika stel som en kakelugn typ. Men hur kul som helst var det och det kommer jag nog att försöka vara med på fler gånger, hoppas bara att man kan slappna och och låta kroppen leka hej vilt i takt med musiken, vilket är himla skönt.

Har nu en tuff helg framför mig i morgon core och sen besök. Efter det blir det pluggning resten av dagen för på tisdag går nästa tenta. Usch känner lite ångest, skulle också egentligen köra nytt program på coren i morgon men det har inte hunnits med, måste ju träna in den själv först så att allt sitter som en smäck när jag kör igång. Ska även sätta ihop två annonser till hoforsbladet innan onsdag kl. 12 (det blir väl på tisdag natt).

Bäst att sova nu då så man orkar allt man har framför sig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar