måndag 11 oktober 2010

Sjuk igen :(

Sjuk med feber igen! Nu börjar jag verkligen bli urless på detta, när ska jag kunna vara frisk och träna ordentligt. 


 Provade mina nya promenadskor för en vecka sedan och se på attans att man fick skavsår på båda hälarna och inte så lite heller. Har fortfarande inte läkt ordentligt, så då kanske det är tur i oturen att jag blivit sjuk och inte kan träna så kanske dom får läka ihop. 






Har också hunnit vara på konvent i Bollnäs, toppenroligt. 
Passade på att prova på följande pass: 

  • Z-explosion (typ Zumba) 
  • Afro Powerdance 
  • BodyCombat 
  • Free PowerDance
  • Fit to Flex  

En favorit blev Free PowerDance, en blandning mellan yoga, afro och kampsport. Jobbigt och hur kul som helst tiden gick så fort så att det helt plötsligt var slut och tyckte man att man precis hade börjat :)






Just nu ser jag fram emot helgen då jag äntligen ska börja köra core igen. Ska bli superkul men nu måste jag sätta ihop ett nytt core-pass med ny musik framför allt. 


Tjingeling!

1 kommentar:

  1. Fy vad ÄCKLIGT! Dina hälar alltså... Och krya på dig nu, fy vad trist....

    SvaraRadera