söndag 24 oktober 2010

SUR!!!

Trodde penicillin skulle hjälpa mig att bli riktigt frisk men det verkar inte vara fallet. Från att ha varit relativt OK, går det nu åt fel håll igen, så någon combat i kväll blir det inte tal om :(
Hur lång tid ska det behöva ta???
Lördagen var OK, startade dagen med lite lätt core-träning skulle sen prova combat med Sanna,  men kände direkt att det inte funkade så jag fick lov att lägga ner det.


På kvällen tog vi cyklarna ner till Daikitchi och njöt av god middag och efterrätt; jordgubbspaj med vaniljsås mums! Men kanske var det cykelturen som satte fart på luftrörskatarren igen för kallt var det. Sen en irish coffe hos S som avslutning på kvällen. Tack för trevligt sällskap!


I morgon blir det hur som helst iväg till hälsocentralen igen för att ta ytterligare prov, ska nog se till att få en tid hos läkaren igen också så han får lyssna på lungorna för nu gör det mer ont när jag andas. Fy vad tråkigt sånt här ska vara, jag vill bli FRISK och kunna träna igen.
Jag har en alldeles egen träningspolis, det är det inte alla som har minsann. I torsdags kom först ett mail om att ersättare söktes till stepup-passet på kvällen eftersom instruktören var sjuk. Sekunden efter kom ett mail från träningspolisen med enbart orden "och du tar inte step i kväll". Men måste medge att det är ganska trevlig med folk som bryr sig om varandra tycker det är alltför lite sånt i världen just nu. 


Kram till alla goa, härliga människor
och en extra stor och varm kram till min alldeles egna träningspolis :)


Tjingeling från surgöken!

1 kommentar:

  1. Blääää, känner survibbarna ända hit.... ;-) KRÄV att du får reda på vad du har för fel, massor på prover eller vad som nu behövs. Så här kan vi inte ha det!

    SvaraRadera