onsdag 20 oktober 2010

Halvtid

Bara halva penicillin-kuren kvar :)
Undrar om jag måste vänta tills den är slut innan jag kan börja träna så smått eller kan jag börja när jag känner att jag orkar? Får fundera på det, men jag fortsätter med promenaderna så länge, när vädret tillåter. 
Och om jag är tillräckligt pigg på söndag drar jag nog ner och kör ett lugnt combat-pass med brudarna men avvaktar med instruerandet tills jag vet att jag är bättre. Ibland kan man vara så  klok, tänk om man var det lite oftare :o


Kommer hur som helst att smygstarta träningen på lördag för då är det core igen och jag vägrar ställa in eller leja bort. Kan själv!!!
Den klokheten varade inte länge, typ 4 rader.


Vi säger väl så för den här gången!
Kram alla goa medmänniskor!

1 kommentar:

  1. Vila, vila! Kroppen har väl fullt sjå att läka och ta hand om penicillinen som du proppar i dig. Du hinner träna också. Krya på dig nu tjejen!

    SvaraRadera