fredag 11 november 2011

Protest nedanifrån

Trots att det går riktigt riktigt bra med FF så måste jag erkänna att keso och kesella verkligen står mig upp i halsen just nu. Måste verkligen trycka ner den för att den inte ska trilla upp igen... Skulle behöva lite tips på vad man kan göra med den. Har provat att blanda i frukt och kanel men det räcker inte längre nu. Hmmm undrar om jag ska prova göra en smoothie eller något i den stilen i stället. 


I dag var en dag då jag kunde ha tryckt i mig än det ena och än det andra, fick ta på skygglapparna då jag gick till affären och handlade för keso och kesella var det sista som min mage ville veta av idag :o


Motivationen för träningen tröt också idag har varit så trött hela dagen så jag kände ingen lust att träna men trots det åkte jag ner och gjorde lite försök på kondition och styrka. Konditionen tog jag till bodycombat men kom inte riktigt upp i puls på den men jag tränade i varje fall. Sen var jag tvungen att hoppa över en del styrka eftersom jag hade en tid att passa.



I morgon är en ny dag då motivationen är på topp igen och dagen startar med step+core och sen bär det av till Stockholm för att fira brorsons 15-års dag. Tårta smaskens... nej just ja nåja får väl ta en frukt istället och keso... 


Men nu är det läggdags och trot eller ej men jag hoppar över kävllsmellisen, keso, för jag får banne mig inte i mig den just nu. Tror det går bra ändå ;)

1 kommentar:

  1. Gör smoothies med kesella, bär och en skvätt mjölk (eller vatten) Det blir jättegott och du kommer inte att känna smaken av kesella!

    SvaraRadera