onsdag 2 november 2011

FF dag 2

Dag två slut och faktiskt det går betydligt lättare än jag någonsin trott att det skulle göra. Har lyckats hålla kosten trots att Mats har haft godis hemma, men jag var faktiskt inte sugen på godis... Trodde inte att jag skulle klara dag ett ens :o
Synd bara att det blir så enormt sena kvällar då jag är i Stockholm och jobbar - hemma 7, tagit kvällsmålet, åkt och handlat, tränat, duschat vilket har gjort att middagen har blivit kl. 22.00.


Idag har jag dock haft en enorm huvudvärk och känt mig yr men jag tog en värktablett och sen var det borta igen och om det beror på FF eller inte ja se det har jag inte en aning om. Märkte också igår att jag inte dricker tillräckligt mycket som jag ska göra så därför har jag sett till att hälla i mig ordentligt i dag. 
Det är bara att hålla i 28 dagar till, först och främst :)


I morgon blir en ny dag med nya möjligheter och vi går in på dag 3 i FF.


Tjille vet ja'

1 kommentar:

  1. Jag fick en gräslig huvudvärk i 2 dagar som visade sig vara sockerabstinens. Lycka till - det kommer att gå superbra!

    SvaraRadera