tisdag 1 november 2011

FF dag 1

Då var dag 1 slut och ja, jag har följt allt till punkt och pricka men jag märkte när jag skulle käka keson och framförallt kesellan att jag hade tagit fel, skulle ju vara mini men det blev vanlig. Men dom var goda i varje fall. keso blev en med ananas och passions frukt och kesellan blev den med hallon. 
Det jag kunde tycka idag var att jag inte hade tillräcklig energi för step-passet, vilket tog kål på mig idag. Därför körde jag enbart styrkan i FF, hade även fått feedback på att göra så från coachen men även att jag skulle äta 200-300 fler kalorier då jag körde dubbelpass men se det blev det inte. 


Hmmm undrar om man ska ta och mäta midjan nu, eller inte. Jag tror jag väntar en vecka i varje fall, om jag kan hålla mig så länge en annan vill ju ha resultat nu :)


Men den som väntar på nåt gott.....


Tjillevippen vet ja'

2 kommentarer:

  1. Lycka till med FF! Själv körde jag igång deffen inför Beach 2012 för två veckor sen.

    För mig betyder deff att hålla mig borta från godis och kaffebröd, det räcker för att kilona ska försvinna i rask takt eftersom jag tränar en hel del.

    För att få lite bättre mättnadskänsla och mindre blodsockersvängningar (som kan trigga sötsug) så försöker jag välja lite proteinrikare mat och grövre bröd när det finns.

    Svårare än så behöver det inte vara. :-)

    SvaraRadera
  2. Det kommer att gå tokbra! Jag kände mig också lite trött och orkeslös de första dagarna men sen vände det totalt och jag blev oövervinnerlig! :) Jag har "fuskat" med de lite fetare varianterna av Kesella och Keso, även de med lite socker. En droppe i havet med tanke på den totala omställningen man gör gällande mat.

    SvaraRadera