tisdag 4 oktober 2011

Träning på G igen

Nu kör jag igång med mina pass igen och först ut var dubbelstep idag. Eftersom uppdraget i K-holm är slut kommer jag att köra passet själv hädanefter. Lite ringrostig var jag allt får ta och träna betydligt mer inför nästa pass på tisdag.
Eftersom magmusklerna också tvinat bort, lade jag till lite core efter passet. Det räckte med 15 minuter sen började musklerna klaga. Som bonus blev det även lite armhävningar och tricepshävningar. 


Under dagen var jag iväg till storstaden och kan ju inte hoppa över gallerian så då blev det lite mer kläder. Guuuuuu vad snygga kläder dom hade på H&M där. Tänk om jag får uppdrag i Stockholm då gäller det att hålla i plånboken :)


I morgon tänkte jag ta mig en löptur och sen är det dags att börja planera träningen inför Göteborgsvarvet 2012.   

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar