tisdag 11 oktober 2011

Jag är så tacksam för att jag

- får vara med och planera min brors begravning. 
- har såna förstående chefer som tillåter mig att vara ledig för att kunna fokusera på detta just nu. 
- har 3 syskon kvar i livet och som jag älskar trots att vi träter ibland :)
- har en hel drös med syskonbarn som jag älskar av hela mitt hjärta
- fortfarande har min far i livet som jag kan spela lite spel med det är ju ingen annan som vill.
- har härliga arbetskompisar
- har härliga vänner (dom är få men dom som finns vid min sida i vått och torrt är också mina riktiga vänner)


Har inte tänkt på saken på det här sättet men... det finns något i detta också :)

1 kommentar:

  1. Och jag är tacksam över att DU finns, Carina! Underbara, härliga, inspirerande och tokroliga Carina. Sköt om dig i veckan!
    Kram
    Marre

    SvaraRadera