torsdag 6 oktober 2011

Jag hatar....

Jag är vanligtvis en positiv och glad tjej som tycker mindre om vissa saker än andra men det är inte ofta jag kan säga att jag hatar saker men just nu så hatar jag faktiskt.


Cancer
Ja, jag hatar cancer - varför har denna elaka sjukdom tagit sig in och sätter sig på oss människor, förbannat onödigt.
Jag har precis mist min bror i den aggressivaste form av cancer man kan tänka sig, det tog banne mig bara några månader från att han var ute och fiskade tills han en dag låg i sjukhussängen och bröt armen för att skelettet hade blivit så skört. Fy f*n!!!! Jobbigt, jobbigt, jobbigt.. Tungt, tungt, tungt.... Saknad, saknad, saknad...


För några år sen gick även min mamma bort i cancer, ja det är ju så man börjar undra; Vem kommer näst och ska det någonsin ta slut på det hela. 
3 cancerfall har vi haft i familjen: Förutom mor och bror har jag själv haft en släng av denna förbannade sjukdom men jag hade turen att överleva.


ÄLSKADE MOR & BROR - SAKNADEN ÄR SÅ STOR!





Dr Jekyll and Mr Hyde
Ytterligare sak som jag hatar är oärliga människor, alltså människor som utger sig för att vara ens vän och är världens goaste och snällaste när man är ensam med dom. För att sedan då fler spelare kommer in på planen bara vända, noncha och sticka knivar i ryggen på en. 
Fy f*n säger jag för det också, hatar sådana människor
Skulle kunna skriva hur mycket som helst om vad jag tycker om denna avart av människor men avstår för jag fokuserar hellre på mig själv istället för att lägga energin på dom, men ibland måste man få rasa av sig.




Annars är allt bra :)


Tjingeling och tack alla ni underbara goa vänner. 
Kram <3

2 kommentarer:

  1. Jag håller helt med dig - det är en vidrig sjukdom som verkligen ska hatas!!!
    Har tyvärr också upplevt den på nära håll.
    Tänker på dig Carina <3

    Tusen tack för dina snälla kommentarer i min blogg. Det värmer mycket, skall du veta.

    Kramar!!

    SvaraRadera
  2. Usch för cancer och en stor kram till dig!

    SvaraRadera