lördag 8 oktober 2011

Solen skiner

Vilken dag, började med 2 timmar och 15 minuters härlig träning med härliga deltagare. Step intensiv är tufft, det räcker verkligen med 30 minuter till att börja med. Hoppas kunna utöka det så småningom till lite längre men får nog träna på det så att jag orkar hela passet. Det går i ett nya instruktioner, pam pam pam och det är precis så jag vill ha en träning inget nötande för länge på en och samma sak :)


Efter intensiven var det dags för en 45 minuters avslappnande core?!?! Nja, avslappnande kan jag ju inte påstå att det är precis. 45 minuters hård core-träning med armhävningar och tricepshävningar. Mina triceps känns redan... 
Som pricken över i't blev det till sist 1 timme dubbelstep också då kändes det rejält i benen och rumpan, oooops glömde visst stretcha rumpan efter passet. Får göra det framför tv'n ikväll. För i kväll tänker jag ta en tv-kväll med hockey ja, jag älskar hockey och nu håller vi tummarna för att Brynäs slår Timrå borta. 
Heja Brynäs!


Men först blir det lite mat i kistan och idag blir det chiliconcarne. Ibland blir man bara så sugen efter något och idag är det chiliconcarne. Sen blir det väl till att fisa i kapp i soffan då för vita bönor sätter ju verkligen fart på magen. :)


Tjille alla och ha nu en riktigt trevlig helg för det tänker jag ha!


Just ja, hann ju också ut en sväng i finvädret och passade på att rensa lite i trädgården inför vintern. Vad härligt det ska bli med en massa snö så man kan åka skidor. Men först får gärna hösten vara ett tag till för jag älskar dessa färger.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar