torsdag 11 november 2010

Vilken härlig dag!!!

För någon månad sedan sökte jag jobb, som gruppträningsinstruktör, på en träningsanläggning här i närheten. Hade väl i princip slutat hoppats eftersom jag inte hört något ifrån dom men så i dag på morgonen kom överraskningen, ett mail där dom gärna vill ha mig som instruktör på 1-2 pass i veckan. Jihaaaaaa vad kul tänkte jag. Slängde iväg mailet direkt med orden "absolut intresserad", minuten efter ringer telefonen... oooooo snabba ryck. 
Ägaren vill träffa mig så nästa vecka bär det av mot H... Så himla kul och så himla nervöst, var länge sen jag hade såna här fjärilar i magen kan jag konstatera.


Tjillevippen!

2 kommentarer:

  1. Men ÅÅÅÅÅH vad kul, grattis!!!!! Men du får inte sluta hos oss.....

    SvaraRadera
  2. ...Hedemora??? Härligt Carina. Passar dig som handen i handsken!

    SvaraRadera