söndag 7 november 2010

Slut på veckan

Veckan slutade med ett tufft combat pass. Det här sån härligt rolig träning så jobbigt för både kropp & knopp. Gäller att hålla sig alert hela passet igenom. 
Fick bli en sallad efter träningen idag, ost & skinksallad från Depå, så gott det är.
Har funderat smått på att börja föra dagbok på det jag äter, för att se hur mycket skräp man slänger i sig, det är nog en del :(
I morgon blir det en vilodag från träningen, det har blivit lite mycket de senaste dagarna. Får se upp så att kroppen inte tar stryk när jag inte har tränat så mycket i höst.
Jag hoppas dock kunna ta mig en liten löptur på tisdag skulle vara himla skönt att kunna komma igång med det igen och kanske det kan bli en liten simtur också. 
Men nu ropar soffan och vill att jag ska vila framför Beck-filmen.... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar