måndag 15 november 2010

Träningshelg

Vilken härlig helg fylld med träning. Började lördagen med ett core-pass, blev visst lite tuffare än jag tänkt mig. Men det är bra att vi får något att bita i. På eftermiddagen var det dags för vår aerostepdag, vilket startade med ett BodyJam pass, med gästinstruktör från Stockholm. Kanonkul danspass men lite svårt att hänga med så där första gången man kör. Och vifta på rumpan är inte riktigt min grej, men det kanske kan bli om man tränar :o
Mer träning blev det i form av Zumba och till sist Afropowerdance. Även här en väldigt duktig och härlig gästinstruktör från Falun. Vi körde så hårt så fönsterrutorna immade igen, tror inte jag har sett det tidigare.
På kvällen var det så dags att varva ner lite och hur gör man det om inte med en fest tillsammans med syskonen.


Söndagen blev lite tuffare då det var dags för ett combatpass tillsammans med Ida, hua jag skulle nog inte ha tagit den där sista ölen kvällen innan. Jag tog mig igenom i vart fall och hade t.o.m. lite energi att ge. Det är så himla kul med combat, när man är i form d.v.s. 
Idag hade jag tänkt mig ett löppass men det var så halt och slirigt ute så jag tänkte om och drog iväg ner till hallen för att vara med som deltagare på combatpasset. Väl nere blev jag "tvingad" att teama tillsammans med Sanna, eftersom hennes teamarkompis är sjuk. Så kul, så kul, så kul, att teama med andra instruktörer, man blir lite extra taggad då.


I morgon blir det en tripp till Hedemora för att kolla in en träningshall och på kvällen iväg till Borlänge på en föreläsning. Ska bli en trevlig upplevelse!


Tjillevippen vet jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar