lördag 27 november 2010

Mycket nu....

Tjena igen!
P.g.a. allt för mycket rörigt i min hjärna har det inte blivit mycket skrivet här men det har hänt en massa sen sist, dock inte så mycket träning, här är höjdpunkterna i vart fall.







Föreläsning  med Martina Haag - vilken tjej som bjöd på sig själv och berättade om sin livs historia från att vara en helt okänd skådis till att bli en kändis över typ en natt.






Core, klassikerfest med bootcamp
Lördagen den 20 startade bra en timmes tufft core-pass. Sen hem och slänga i sig lite mat för att ta sig ner till hallen igen och prova på boot-camp. Jisses vad tufft, kondition och styrka varvat enormt kul. Man fick verkligen testa vad man gick för. Därefter en tur till hoforshallen för bastu och dusch och efter det äntligen mat med energidryck till. Ja, vad ska man säga verkligen en helhärlig dag.
Söndagens combat-pass var inte roligt kroppen ville liksom inte hänga med, undrar varför???


Sen har det varit fullt med studier resten av dagarna och ingen träning tyvärr, kommer väl igång snart igen hoppas jag.


Med en hjärna i kok, men fortfarande huvudet upp och fötterna ner släpar jag mig till sängen och läser lite innan lampan släcks och jag sover som en stock till i mogon då det är dags för en core-träff på hallen med en ny instruktör.


Brynäs vann i dag förresten, i sudden 4-3. Älskar att vi tog beslutet att skaffa säsongskortet på tv hua vad mycket hocky det blir nu för tiden. Bara älskar det :)




Natti alla i cyberspace!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar