måndag 5 juli 2010

S E M E S T E R

Så var det då dags för semester, ja egentligen så gick jag av min sista arbetsdag i fredags, då jag städade ur det sista ur kontoret lämnade in nyckel, kreditkort m.m :(


 
Efter ännu en avslutningsfest med jobbarkompisar var det dags att bege sig hemåt och vilken härlig överraskning som väntade där. I ett brev från Stockholm marathon fanns ett diplom och inte vilket som helst utan diplomet över att ha genomför 5 st. Stockhom marathon. Känns enormt hade liksom inte riktigt trott det innan och dessutom 5 år på raken. 

Nästa mål är att genomföra klassikern, vilken startar med Vansbrosimningen redan på söndag, hualigen hur ska nu det här gå :|


 
Måndag morgon - startade dagen med att sova lite längre än vanligt, fixade kaffe & macka för att, tillsammans med sambon, hoja upp till Tolven och bada, bada, bada & sola. Våtdräkten fick hänga med eftersom jag hade tänkt simma 2-3 km för att känna hur det känns. Men se det gick då rakt inte.
Blåste som bara den, gick gäss på tolven och tillika meterhöga vågor som man skulle kämpa mot. Kämpade mig igenom 1 km innan jag fick se mig besegrad av sjön. Gott med frukost efter en sån tuff sjömatch!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar