tisdag 29 juni 2010

Och idag ännu bättre

Japp då simmar man som fisken i vattnet, är så härligt svalkande i denna värmen, jag bara älskar att bada :)
Ingen antydan till panik idag, kunde t.o.m. öka takten på simningen kändes oerhört bra. Tanken "tänk om det ligger ett lik på botten" kom emellertid men fick skaka av mig den känslan. Hmmm har nog läst lite för mycket deckare.... eller är jag lite för lättpåverkad tro?

På lunchen tränades 45 minuter core med jobb-gänget, näst sista gången usch vad tråkigt, kommer verkligen att sakna träningen tillsammans med dom. Dom är ju bara världsbäst!!! Efter core-passet snabbt in i duschen för att ta en promenad med supertrevliga Britt-Marie för att käka den godaste räksalladen jag ätit på länge. Fetaostdressing=super, super gott. Hade även tänkt lyxa till det med glass som efterrätt men blev så vansinnigt mätt på salladen så jag fick avstå glassen.

Tog igen det på kvällen efter simningen då det blev att ta fram hallonglasskakan ur frysen och avnjuta den till ett avsnitt av Fringe - bästa serien ever.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar