onsdag 16 juni 2010

En dröm har blivit verklighet

Efter att ha klarat av Stockholm marathon för femte gången på raken och Tjejvättern för första gången är det nu dags för att fokusera på nästa mål: KLASSIKERN.
I mångar år har funderingar funnits på att göra en klassiker men det har inte blivit till verklighet förrän nu då jag äntligen har hittat en likasinnad träningskompis att förverkliga drömmen tillsammans med.
Först ut blir Vansbrosimningen, och det redan om en månad.

Cykling ja, trodde det skulle bli det värsta någonsin hade sett framför mig en väldigt, väldigt öm rumpa. Men efter tjejvättern har jag verkligen reviderat mina tankar. CYKLING det roligaste som finns just nu, bara älskar att dra på mig cykelbyxorna, cykelskorna och hugga tag i min älskling, MERIDA 903, och sticka ut i naturen och känna alla behagliga och mindre behagliga dofter.



Nu blir det att ta tag i programmeringen igen, sen blir det kväller och go natt.
Ser fram emot morgondagen då jag ska på jubileumsmiddag med jobbet, har ju varit anställd på E/// i 10 år!

1 kommentar:

  1. Likasinnad = galen? Eller så är vi bara bäst som vanligt.... :D

    SvaraRadera