måndag 28 juni 2010

Idag gick det bättre

Så var det dags att ta på sig våtdräkten och slänga sig i sjön igen. Idag hade jag sällskap i vattnet och det gick betydligt bättre fick bara en liten antydan till panik, men den här gången var det när vi hade simmat ca 200 meter och helt plötsligt kunde se botten... som tur var gick det över ganska snabbt, men jag tordes inte sätta ner fötterna. Simmade lite över 1 km idag i öppet vatten och det kändes väldigt lätt och blev en lugn och behaglig simtur.

Efter simningen var det då dags för dagens planerade träningspass d.v.s. löpning som egentligen stod på schemat. Enormt trött i ben och rumpa tog jag mig 5 km i  värmen, ingen kanontid men det gick i varje fall. Hoppas verkligen att löpningen börjar bli lättare snart. 

Efter all träning och duschen var det så dags att åka på fest, men i nyktert tillstånd. Höll mig till vatten hela kvällen som dessutom var ett enormt trevligt avslut på denna dagen. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar