måndag 10 juni 2013

Debut som FM instruktör

I går var det äntligen dags för mig att göra premiär/comeback som instruktör i Functional Moves.
Med lite fjärilar i magen gick jag ner till passet för att göra mitt bästa till att peppa deltagarna genom en timmes funktionell träning. Men för att kunna peppa det där lite extra var jag först och främst tvungen att byta ut musiken, eftersom musiken som följer med programmen absolut inte är min typ av musik, ja jag erkänner musiken suger ;)

Med ny musik gick timmen som en dans, ja om jag får säga det själv i varje fall. Blev väl en liten miss lite här och där men det märktes nästan inte hehe. 

I kväll är det åter dags för att vikariera för bästa mallan på core och då tar jag självklart med balansbollen, bästa redskapet som finns vid core-träning. Tror jag ska ta och göra det lite jobbigare i kväll och köra lite fler repetitioner på varje övning, märkte förra veckan att det inte var så där superduperjobbigt som det kan vara. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar