lördag 17 mars 2012

Vilken premiär

Satan i gatan vilken premiär vi gjorde idag, 26 helt fantasktiska deltagare dök upp då det var dags att köra igång med BodyStep. Och vilket pass det blev sen, tänk 27 st. svettas järnet inne i hallen så härligt roligt det var. 
Jag gjorde någon liten miss annars gick det hela över förväntan, ingen blackout, t.o.m. stretchen satt idag. 


Nu känner jag att resten av dagen också kommer att bli helt enkelt underbar!
 
Ett stort tack till alla som var med och förgyllde passet idag, jag hoppas att det fortsätter komma urmycket folk och att alla, precis som jag, tycker att det är ett helt enkelt underbart pass.

1 kommentar:

  1. Men shit vad mycket folk!!!! Superkul! Det kommer att bli en riktig succé med BS, det känner jag på mig! Kunde inte komma, mina vader är helt kaputt. Måste försöka få ordning på dem snabbt som ögat. ;)

    SvaraRadera