fredag 16 mars 2012

Dan före premiärdagen

Som vanligt känner man sig inte riktigt förberedd, men som tur är kan ju ingen annan passet heller så det är ingen som vet om jag gör fel, förutom att jag har en tendens att säga till då jag gör det, kunde jag hålla snattran skulle det ju inte märkas. Får se om jag lyckas med det i morgon.




Min träning de senaste 30 dagarna


BodyCombat, 730 min , 30%
BodyStep, 435 min , 18% 
Core, 360 min , 15% 
Functional Moves, 255 min , 11% 
Step up, 240 min , 10% 
Yoga, 75 min , 3% 
Övriga träningsformer, 315 min , 13% 




Kroppen är lite sliten efter all träning den senaste tiden, 12 dagar hittills utan vila, så det är inte för intet jag längtar till måndag då första vilodagen blir. Sen är det ofrivillig vila hela veckan då jag kommer att vara i Stockholm på kurs och jag vet ju hur jag brukar vara efter en kursdag, det är i varje fall inte träning som står högst på listan då. Men jag kanske skulle ta och kolla upp ett gymhak i Åkersberga och dra med mig Dani dit, det tror jag hon skulle uppskatta (eller inte). 

I vilket fall som helst så kommer träningskläderna att åka med i väskan för något pass ska jag väl kunna drifta mig till om inte annat löpning, det var ju himla länge sen och nu är det dags om jag ska fixa Göteborgsvarvet i mitten av maj..... ojojojoj nu blev jag ju orolig det är ju för bövelen mitten av mars. Tänk att tiden går så fort jämt jag hinner inte riktigt med. Men då så då är träningen planerad för nästa vecka. Det får bli löpning, hoppas bara det inte är för mörkt i Åkersberga, för då törs man sig väl inte ut... vilken hare man är :P
Tänk hur man är, man sitter här med sliten kropp och längtar till måndag och vilodag, samtidigt på nästa flik googlar jag träning i Åkersberga och hittar afropowerdance, och just på måndag, och tänker att det kanske jag ska dra med Dani på :)


Nej, nu får det bli lite vila resten av kvällen och ryggläge med en bra bok eller koreografihäftet. 


I vilket fall som helst så längtar jag till i morgon då jag äntligen får köra igång med bodystep :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar