torsdag 8 mars 2012

Aldrig som man har tänkt sig

Jag planerar min träning vecka för vecka och ibland två veckor i förväg, men det blir visst aldrig som man har tänkt sig.
Igår hade jag tänkt springa och köra FM, men då Sanna fortfarande är sjuk blev det BC + yoga istället, slängde in lite BodyStep på lunchen också. Idag blir det lunchpass i core eftersom jag hade missat att det är min vecka denna vecka och därmed blir FM utbytt. Men vad gör det huvudsaken är ju att jag får träna... :)


På tal om BodyStep, det är nu dags för hårdträning till premiären den 17:e, shit vad kul det ska bli men måste erkänna att fjärilarna i magen finns där. Vill ju gärna göra ett superbra framträdande. Men det kanske är som min träningskollega, Annette som brukar gå på mina StepUp pass, sa "du har för höga förväntningar på dig själv". Men samtidigt om jag inte har höga förväntningar på mig och slappnar av då blir väl passen därefter också. Har varit deltagare på klasser där instruktören inte är ordentligt förberedd och inte närvarande och dom passen anser jag INTE är bra. Och eftersom jag vill kunna leverera ett bra pass och vara närvarande så kommer jag nog fortsätta med mina höga förväntningar då det gäller att vara träningsinstruktör :)


Ha de´

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar