onsdag 22 februari 2012

Träning blev det...

men dessvärre ingen löpning som jag hade tänkt. 
Gårdagen bjöd på ett härligt stepup pass med 9 superhärliga deltagare som verkligen gav allt. Vi körde ett högt tempo och jag hade sån energi att jag lätt hade kunnat köra en timme till. Det är inte varje dag nu för tiden som den energin infinner sig. Kan det bero på åldern tro? Hmmm nä inte alls, beror bara på att ibland är man lite ur form. 


Idag blev det några låtar bodystep åhhhh om jag kunde få utvärderingen snart så jag visste om jag kan köra igång med det eller om jag måste filma samma låtar igen. Kan nog säga att dom låtarna är inte mina favoriter just nu i det passet. Finns en hel del andra som är tusen gånger bättre. Kan man tröttna på musik? Ja tydligen så kan man det :)
Efter en dusch och lite middag är det snart dags att krypa ner under täcket!

1 kommentar:

  1. Min planering var ett Step-pass igår, men en krasslig mage satte stopp :-( kul med energiiiiiii.

    SvaraRadera