lördag 25 februari 2012

Premiären avklarad

Nerverna fanns med i dag när jag skulle köra premiären som instruktör i Functional Moves och inte blev det bättre för att FM-gurun Lena kom och skulle vara med.... Jag hade helt glömt bort hur det är att börja instruera i ett nytt pass har kört samma så länge så när man blir varm i kläderna så flyter allting bra. 

Men idag var det alltså dags att kliva utanför ramarna igen och ta tag i FM, gick bättre än jag hade trott att det skulle göra men hade mer fokus på vad vi skulle göra än på deltagarna och instruera rätt. Men dom flesta hade varit med tidigare så det gick skapligt ändå. Kul var det i varje fall och huvudsaken var att jag fick godkänt att fortsätta....


Innan FM-passet körde jag ett halvtimmes stepintensiv, man kan säga att det påminner om BodyStep och riktigt kul, men jag är så himla taggad på att få börja köra step. Har fortfarande inte fått feedback på låtarna som jag skickade in.... alltså hur lång tid kan det ta..... Min känsla är dock att det kommer att bli avslag igen :( 



Nu är det dags för sängen, blir en tidig morgon i morgon då jag och 3 st. till åker ner till Stockholm för att gå på kvartalsutbildning i BC. 


Nattis!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar