onsdag 8 februari 2012

Dagens träning avklarad

Trots tröttheten bytte jag om när jag kom hem kl 19 från jobbet, tog fram FM papper + filmen, vilken jag trodde skulle ligga i väskan men där låg den så klart inte. Sprang runt och letade i en kvart tills jag insåg att jag fick köra utan film enbart papper. Det gick inte så länge, förstod liksom inte vad det stod, men så kom jag på just ja finns ju på datorn. Så fram med filmen och nu gick det bättre när man fick se hur man skulle göra också.


Hann med uppvärmning+modul 1+explosivitet på en timme och efter det körde jag igenom min BS låtar, men alltså just nu känns det tungt att bli godkänd där. Får fasiken klistra fast armarna i sidan för att dom inte ska vifta hej vilt. Frågan är bara hur i helskotta jag kunde bli godkänd på BC dom måste ha varit enormt snälla i sin bedömning i den utbildningen.


Nu blir det dusch, sen middag och sängen för att lyssna färdigt på Liza Marklunds "Du gamla du fria".

1 kommentar:

  1. Snart har du fixat licensen, helt klart, och då ska jag joina dina pass. ( om man pallar med vill säga...)

    SvaraRadera