onsdag 29 februari 2012

NEW YORK, Here I come




Då var det klart, anmälan inskickad. Nu börjar uppladdningen. Shit, vad det känns pirrigt tänk att lilla jag ska åka till stora staden New York och springa maran. Det hade man aldrig trott för några år sen att jag, moi, Carina skulle dra iväg på såna utflykter och betala massa pengar bara för att få springa. Men så är det, och nu finns ingen återvändo, jo... om jag skulle bli skadad eller sjuk förstås. Men det blir jag inte så det så.


I dag blir det lite ändrade planer i min träning. Eftersom en mängd BC-tjejer är sjuka så ska jag ta mig an passet tillsammans med Ida idag. Och efter det passar jag nog på att stanna kvar och kör lite yoga, det behöver min kropp. 


Sitter just nu och laddar upp med musiken på BC så att jag kan riktigt komma in i fighting spirit och ikväll ska jag fightas med pirater :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar