lördag 5 mars 2011

Mora nästa!



Den här gången har jag verkligen överträffat mig själv! Packningen gick så himla lätt har inte irrat runt som jag brukar göra utan tog bara listan och gick runt och hämtade det jag skulle ha :). Då jag dessutom tänkte till och packade i olika påsar det jag ska ha på mig på loppet, det jag ska ha efter loppet måste jag säga att jag är supernöjd och ser fram emot att åka iväg till Mora idag. 
Nu känns det att det är "gamla" Carina som är tillbaka igen och inte den här virriga yra hönshjärnan som har tittat fram de senaste åren. Hoppas kunna fortsätta fokuseringen ända till målet, men medaljen kan jag nog se mig i stjärnorna efter för då måste jag ju åka på typ 6 timmar, vilket är halva tiden av det som jag tänkt mig kunna ta mig sträckan på. Näää medaljen får vara till ett annat år :D (om det blir något)


Ska försöka få ut lite bilder efter spåret så ni får lite roligt (eller inte) att titta på.


Dags för en dusch, sen lunch, efter det till Kämpe och hämta skidor och skidsäck och sen hem och vänta in 2*Kaskela för avfärd till Mora.


Trevlig Helg alla goa glada!


Tjillevippen vet jag!

1 kommentar:

  1. Trevlig helg till dig ochså med målet styrt mot Mora! Ska hålla utkik efter er!

    SvaraRadera