måndag 20 september 2010

Lidingö here I come

Måndag eftermiddag och äntligen är hotellet bokat. Kanonbra med Lidingöbanan, bara kliva utanför hotellet och hoppa på tåget och åka ända fram. Kan inte bli bättre. Skönt när det är smidigt finns saker i varje fall som man är nervös för.... och nervositeten blir då inte mindre för varje dag som går. Tror inte jag brukar vara så här nervös inför en mara men där vet jag ju i och för sig hur det går till nu för tiden, veteran som man är :)


På lördag gäller det alltså... hur ska det gå som vanligt för dåligt tränad och med sjukdom strax inpå är inte heller optimalt men det går som det går. Har jag kunnat tagit mig igenom maran med 1 minut till godo borde jag väl kunna fixa Lidingö också men man vet aldrig. Går det inte är det bara att bita ihop nästa år igen och vem vet man kanske bli så biten så att det är vad man gör i vilket fall som helst. Har ju beslutat mig för att INTE springa mara nästa år. 5 år på raken är mer än godkänt anser jag. 


I kväll är det dags för ytterligare ett combat-pass, fast jag har lite ont i armen i dag vet inte vad som hände i morse liksom bara knäppte till och megaont... men sen blir det att ta det lugnt med combat ett par veckor för jag kör inget på Söndag då är jag ju i Stockholm.


Tjillevippen vet jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar