onsdag 22 september 2010

Ångesten börjar komma krypandes....

Hua, var ut och sprang en sväng i dag på förmiddagen och det kändes absolut inte bra, ont i benhinnor, knän, vader och lår samt enormt stel i hela benen. Hur blir det så här när man närmar sig en tävling och den kommer ju inte smygande heller utan med stormsteg.


Har suttit och sammanfattat min löparträning fr.o.m maran har jag fått ihop 302,91 km löpning ca 30 mil, varav 5 st över milen. Efter sjukdomen har jag fått ihop 54,64 km varav ett av passen är på 15,52 km. Kommer det att räcka till? 


Hur klär man sig: långärmat/kortärmat, jacka/inte jacka. Magen i uppror får nog se till att ha mycket papper med mig, tur det är i skogen, haha. Många frågor blir det tänk om det ändå var söndag!!!


Lettskyet    Halvklart till mulet
Ser i varje fall ut som om att solen kan titta fram när jag startar men mycket kan ändras än.
10 grader och delvis sol - lutar nog åt långärmat och väst.


I e.m. blir det ett återbesök hos massören för att kolla in axeln och skuldran. Verkar inte bli någon bättring får ondare när jag kör combat - grrr vill inte sluta med det också kan snart inte träna något. Får väl försöka se det positiva i det hela jag kan ju vara hemma och städa... och hur kul är det på en skala? Tror jag ska skaffa en hushållerska när jag får jobb igen.


Hej på ett tag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar