tisdag 23 april 2013

Vilken underbar helg

Fredag: Core Boll Puls - Älskar bollen!
Lördag: BodyStep 70/30 - Min parhäst hade galopperat bort så jag fick köra passet själv och det gick så superbra. Var minst lika pigg som förra lördagen och allt bara flöt på. UNDERBART rolig träning med mycket bra musik.
Söndag: BodyCombat - Var seg hela söndagen så jag var lite orolig innan jag kom iväg men passet gick så himla bra och deltagarna fick köra hårt. UNDERBART tufft och roligt!

Skulle också ha varit ut på en litet längre löptur men sträckningen/muskelbristningen i rumpan satte stopp för det. Var tvungen att ta voltaren för att över huvudtaget kunna köra BC-passet.

Förutom träning fick trädgården sig en ansiktslyftning och det behövdes, så underbart härligt det var att kunna vara ute i fina vädret och bara ta det lugnt och påta i trädgården - det är livskvalité för mig!

För att inte tala om vilken bra funktionell träning det är, känns ordentligt i ryggen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar