torsdag 28 februari 2013

I morgon smäller det

Nu är det dags att ta tag i kärlekshandtagen igen och därför har jag anmält mig till FitnessFighten i mars. Jag har följande att se fram emot; De första 31 sockerfria dagarna i resten av mitt liv, ett antal kilo lättare och ett antal centimeter mindre i midjan och att få bygga upp musklerna runt vänster axeln igen. Det kommer att gå som en dans känner jag!

Dagen till ära är det min tur att köra kort-passen i Bodycombat och Core på aerostep. Dagens utmaning är att få in 32 minuter BC på 30 minuter, jaja allt är möjligt eller? Kanske får pitcha upp på sista låtarna för att hinna :)

Core passet kommer att bytas till Core Boll Puls, mitt och Sannas superroliga pass som vi tråcklat ihop alldeles själva. Hoppas att det kommer riktigt många deltagare idag, men kanske inte för många för då får vi inte plats vid väggen då vi gör sidoböjningarna för dom kan man inte ta bort dom är mumma kardemumma för kärlekshandtagen dom.

Ser fram emot kvällen men innan dess är det lite jobb kvar att göra bl.a. programmering, vilket är såååå himla kuuuul!

Har dessutom blivit utsedd till att blogga på jobbet också, startar väl detta vilken dag som helst.



1 kommentar:

  1. 32 minuter på 30 minuter...?
    Hehe! Lyckas du blir jag imponerad. ;-)

    Trevlig helg!

    SvaraRadera