söndag 24 februari 2013

Vilken underbar helg!

Fredag: core boll puls
Lördag: BodyStep
Söndag: löpning och BodyCombat. 
En superhelg med energi som flödade; Har tvättat och vikt och fixat. 

Till BodyCombat hade vi förberett en rolig grej. Lite synd att det bara kom två deltagare. Vi får fortsätta med överraskningen nästa söndag och nehej ni jag tänker inte tala om vad det var ni får allt komma och prova :)

FitnessFighten
Har provat 5 ggr att sluta med socker men det går två dagar och sen tycker jag att jag har varit så duktig att jag har fått en belöning och där var det slut med det.
Därför funderar jag på att gå med i FF så att jag kommer bort från sockerberoendet igen, skulle verkligen behövas för kärlekshandtagen har ökat i omfång igen. 




Nu blir det till att avsluta helgen med Brottet på tv och sen blir det direkt sängen på det, för i morgon väntar en ny arbetsvecka.

Tänk på citatet och gör det bästa av livet :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar